מעבר מהיר לעדכון על פי כותרת:

66. עדכון חודש אייר לחברי נווה פורת-02.05.2017

02/05/2017 קטגוריות עדכונים: חריש נווה פורת.
  •  

    ו’ אייר תשע”ז
    (02.05.2017)

    לחברי עמותת נווה פורת
    שלום רב,

    עדכון חודש אייר
    התקדמות הבניה באתר:

    • בניין 1:  שלד גמור כולל מעקה גג, וכולל מחיצות פנים, חשמל סיום עד קומה 4, אינסטלציה כולל דלוחין סיום עד קומה 4 כולל. טיח פנים  מפלס 3 כולל חדר מדרגות.
    • בניין 2: שלד גמור כולל מעקה גג, וכולל מחיצות פנים, חשמל סיום עד קומה 4, אינסטלציה כולל דלוחין סיום עד קומה 4 כולל. טיח פנים  מפלס 3 כולל חדר מדרגות.
    • בניין 3: שלד גמור כולל מעקה גג כולל מחיצות פנים, חשמל סיום עד קומה 4 אינסטלציה כולל דלוחין סיום עד קומה 4 כולל. טיח פנים מפלס  3.
    • קירות תמך: הושלמו קירות תמך בין בניינים 1-2.

    לעדכונים מפורטים בליווי  תמונות מהאתר, מומלץ לצפות במצגת המצורפת.

    מימון בנקאי:

    נדרשות עוד מספר השלמות לתהליך על פי דרישות אחרונות שנמסרו מהבנק לאחר החג, אנו מטפלים בכך במטרה לקבל אישור סופי למימון הבנקאי בהקדם.
    בינתיים הקבלן עובד ומקבל תשלום מכספי ההון העצמי ולא צפוי פער מימוני עד לכניסת המימון הבנקאי.

    גביית עמלת הליווי:

    כל חברי העמותה קיבלו בדואר בשבועות האחרונים מכתב מבנק מרכנתיל ובו הודעה על חיוב החשבון בבנק מרכנתיל בסכום של כמה אלפי שקלים.
    מדובר בתשלום עמלת הליווי לבנק, שנקבעה באחוז אחד מעלות כל דירה בפרויקט.
    בתשלום הזה מחויבים כל חברי העמותה, מתוקף ההסכם של הבנק עם העמותה ומתן הליווי לפרויקט, ללא הבחנה בין דיירים שחתמו על משכנא בפועל וכאלו ששילמו את כל הכסף מראש.
    התשלום הזה, הינו חלק מ”העלויות הנוספות” של הפרויקט, (יחד עם שכ”ט עו”ד ותשלום מס רכישה), אשר מוכרות ומחושבות כבר מתחילת הפרויקט והכסף עבורם כבר נגבה מכלל החברים בשלבים הראשונים של ההתקשרות.
    כעת, לדרישת בנק מרכנתיל לתשלום בפועל של העמלה, בוצעו העברות כספים מחשבון העמותה לכל אחד מהחשבונות הפרטים של החברים שנפתחו בבנק מרכנתיל ומשם הבנק משך את הכסף אליו.
    המכתב שנשלח לדיירים “מדווח” על הפעילות הזו, ואינו מהווה דרישת תשלום או חיוב נוסף של הבנק.

    מצ”ב תמונות מהאתר:

    נווה פורת 1 נווה פורת 2 נווה פורת 3 נווה פורת 4

     

    שירות לקוחות עומד זמין לרשותכם בטלפון 02-6796610
    אנו ממליצים כל שאלה לשלוח למייל של שירות לקוחות ולקבל תשובה מהירה.
    שימו לב – אנו מבקשים לפנות לשירות הלקוחות בכתובת הבאה, שהינה ייעודית לפרויקט זה
    teud-neve@googelegoups.com

    בשאלות הנוגעות לעבודת הקבלן ו/או הפיקוח – ניתן לכתוב לכתובת הדוא”ל הבאה, בה משותפים נציגי הקבלן והפיקוח עם שירות הלקוחות שלנו kablan-neve@googlegroups.com

    מצורף בזה קישור למסמך ‘שאלות ותשובות’ בו תוכלו להפנות אלינו שאלות וכן לראות שאלות שנשאלו ותשובות שהושבו עליהם.

    דף הפייסבוק של חברי העמותה פעיל ומעודכן – כולם מוזמנים להירשם, לעדכן, להתעדכן וכו’.

    בברכה,
    ישראל זעירא
    מנכ”ל באמונה



    נכתב ע"י: